راهنمای خرید

یونیت صندلی اطفال مدل آرسام ARSAM چه ویژگی‌هایی دارد؟

یونیت صندلی اطفال - تکنو دندان

یونیت صندلی اطفال، مکانی برای درمان کودکان در عین راحتی است. اصلی ترین و ضروری ترین وسیله هر مطب دندانپزشکی، یونیت صندلی دندانپزشکی است که کوچکترین مشکل در عملکرد آن باعث مختل شدن کار دندانپزشک می شود و برای هر بیمار کاربرد متفاوتی دارد. این دستگاه شامل قسمت‌های متفاوتی از جمله صندلی، تبلت، چراغ، کاسه کراشوار و … است. به نظر برخی افراد دانستن نکات فنی و مشخصات تکنیکال این دستگاه برای دندانپزشک ضروری نیست اما بطور کلی دانستن این اطلاعات جدا از فوایدی که دارد، در استفاده بهینه و نگهداری و حتی تشخیص انجام کار درست در مواجه با مشکلات مختلف مفید واقع می‌شود.
صندلی دندان پزشکی (مخصوص بیمار) محلی است که بیماری که در ناحیه دندان و لثه دچار جراحت است بر روی آن می‌نشیند و یونیت ابزاری است جهت کنترل حرکات صندلی و کلیه اینسترومنت هایی که دندانپزشک به وسیله آن بیمار را درمان می‌نماید، می باشد.

یونیت صندلی اطفال مدل آرسام، با طراحی ارگونومیک و عروسکی خود، محیط دندانپزشکی را برای کودکان جذاب می‌کند. این دستگاه با حرکت نرم صندلی و پخش موزیک به هنگام استفاده از آن، تجربه درمان لذت بخشی را به کودکان می‌دهد.

طراحی ظاهری یونیت صندلی اطفال مدل آرسام به چه صورت است؟

استفاده خلاقانه از عروسک‌ها مانند دلفین، شخصیت کارتونی باب اسفنجی و مینی ماهی با رنگ‌آمیزی‌ شاد در قسمت‌های مختلف مینی یونیت، بازو و قاب چراغ، کاسه کراشوار، باکس زمینی و دیگر قسمت‌های این صندلی باعث می‌شود که کودکان از درد و اضطراب غافل شده و پزشک در فضایی آرام به درمان ادامه دهد.

یونیت صندلی اطفال - تکنو دندان

رنگ‌های اصلی استفاده شده در این صندلی شامل؛ زرد، آبی، صورتی و در قسمت جزییات شامل قرمز و سبز نیز می‌شود. تشک صندلی و تابوره این دستگاه ارگونومیک، به رنگ زرد و همراه با سلفون است. پخش موسیقی و نور پردازی (با انتخاب رنگ) از جمله مواردی است که می‌تواند درمان را برای کودکان سرگرم کننده‌ کند و امکان اضافه کردن این موارد به یونیت صندلی آرسام وجود دارد.

باکس زمینی که به شکل مینی ماهی با رنگ صورتی بر روی زمین قرار دارد، تمامی لوله‌ها و شیلنگ‌های مربوط به آب و فاضلاب را پنهان می‌کند و ظاهر زیباتری به دستگاه می‌بخشد. پدال دستگاه نیز با طراحی خلاقانه به شکل ستاره بر روی زمین قرار می‌گیرد.

یونیت صندلی اطفال- تکنو دندان

مشخصات فنی یونیت صندلی مدل آرسام چیست؟

یونیت صندلی اطفال برقی آرسام دارای حرکت نرم و کم صدای صندلی با موتور پرقدرت 24 ولت و دو حافظه زیرو پوزیشن و جراحی است و پخش موزیک به همراه نورپردازی هنگام استفاده از آن، تجربه درمان لذت بخش تری را به کودکان می‌دهد. کنترل حرکت صندلی از تبلت اصلی و فوت کنترل انجام می‌شود. مینی یونیت پرتابل این دستگاه با طراحی خلاقانه و منحصر به فرد خود، چرخ دار با سه شیلنگ از پایین است.

یونیت صندلی اطفال - تکنو دندان

پدال یونیت صندلی، مولتی فانکشن و چراغ آن هالوژنی است. از جمله مواردی که قابلیت اضافه شدن به صندلی را به عنوان آپشن دارند کنترل نور از فوت کنترل و چراغ LED است که راحتی پزشک را در هنگام استفاده فراهم می‌کند. همچنان باید اشاره کرد که صندلی دارای ساکشن آبی و هوایی است که دستگاه را بیش از پیش منحصر به فرد می‌کند؛ چرا که علاوه بر بزاق کش مجهز به ساکشن جراحی نیز می‌باشد.

تکنو دندان

گارانتی یونیت صندلی اطفال مدل آرسام شامل چه مواردی می‌شود؟

تمامی قطعات به کار رفته در این دستگاه، از بهترین برندهای موجود در ایران و سراسر دنیا است. همچنین بدنه دستگاه بسیار مقاوم و محکم با رنگ‌آمیزی دقیق و منسجم می‌باشد. با این حال دستگاه شامل 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران است تا دندانپزشک از خرید و کیفیت کالا مطمئن گردد.

مجموعه تکنودندان با نزدیک به دو دهه تجربه در تولید، واردات، خرید و فروش مواد، تجهیزات و قطعات دندانپزشکی، نمایندگی انحصاری یونیت صندلی اطفال مدل آرسام را داراست و آماده مشاوره و خدمت رسانی به پزشکان محترم در سراسر ایران است.

صفحه محصول: یونیت صندلی اطفال مدل آرسام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *